Nothing is ever carved in stone

Gäme över

Kategori: Vardag

Sååå....

Jag har spenderat min kväll med att spela klart The Wolf Among Us, bra spel. Om du gillar samma spelupplägg som The Walking Dead blandat med mysterium och sago/fabelfigurer så är detta något för dig. Men nu när jag spelat klart det känns det lite tomt. Tror att säsong 2 kommer 2016... Kul... Har redan spelat TWD och väntar på uppföljaren till de spelen. Vet att skaparna jobbar på/har andra spel. Men de verkar inte lika bra. 
 
Vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Har både fysisk och en ljudbok att lyssna på, har inte riktigt någon ro för att lyssna/läsa bara. Min dator klarar inte av sims (och jag tröttnar rätt fort) sen har jag inte direkt någon koll om jag ska vara ärlig. Kan visserligen vara värt att kolla upp.
 
 
 
Nu blir det nog däremot en film, så får jag lite tid över att smälta slutet på spelet... Ha en awesome lördag!
 
Ses.
 
 
 
Kommentera inlägget här: